onsdag 27. oktober 2010

Dag 3

Først av alt, gladnyhet for min del!  :DJeg var så heldig at jeg fikk praksisplass på sykehuset i seks uker! Alle i klassen(okei da, vi er bare 6) hadde ønske om å være der. Jeg var bombesikker på at jeg ikke var en av de som kom til å få plass der. Men vet dere hva? JEG VAR DEN ENESTE! Jaayy:D Gleder meg som en liten unge til neste uke nå!

Så til overskriften..

10 ting du hater

10 ting jeg hater .... sterkt ord. Skal værtfall prøve å skrible ned 10 ting jeg misliker sterkt eller kanskje hater?
Værtfall..

1. Mennesker uten respekt, både når det gjelder for medmennesker OG dyr. Blir så sint når jeg ser og hører mennesker som snakker nedlatende om andre. Og mishandler dyr(mennesker òg forsåvidt).
2. Urettferdig behandling.
3. Falske mennesker. F.eks når noen utgir seg for å være din venn, og du betror jeg til denne personen. Mens bak ryggen din blir du ledd av, snakket stygt om, løyet for og det som verre er.
4. Når mennesker som betyr noe for meg har det vondt eller vanskelig. Synes det er helt forferdelig. Føler meg bestandig så sinnsykt hjelpesløs! Hva skal man si og gjøre liksom? Ikke alltid lett å vite.
5. Edderkopper!! For alt i verden! Grøsser bare ved tanken

Kjenner det knyter seg fra ørene og helt ned til lilletåa! ææsj, ææsj, æsj!!

6. Å være sulten. Blir så.....hormonell? går det ant å si? Hvertfall, jeg blir så sur og grinete. Er rett og slett ikke værende sammen med når jeg er sulten.
7. Tja.. hva mer misliker jeg? Hmm.. Vanskelig å komme på slike ting på komando synes jeg.. Hmm, skal vi se.... Nå må jeg komme på bare tre gode ting til..  ...... Ja, FRYSE. Det er så vondt! Er så utrolig ubehagelig å være så kald at det er vondt å bevege seg. For ikke å snakke om så kald at det gjør vondt når noen tar på deg. Eller hakke tenner.. Fryse så du skjelver. Det er i grunn ikke noe å like.
8. At mennesker rundt meg krangler eller er uenig. Eller at meningene mine ikke blir hørt. At jeg ikke blir tatt på alvor. Det er fryktig frusterede og ikke minst sårende!
9. Liker ikke at verden er så uforutsigbar. Eller jo, det er jo for det meste fint det at man ikke kan forutsi morgendagen. Men på en annen side er det utrolig skremmende. Hva hvis det skulle skje noen jeg er glad i noe i morgen? At jeg mister de? Kanskje jeg ikke fikk sagt idag akkurat det jeg burde sagt idag? Imorgen kan det jo være for sent.. Nei, elsk menneskene rundt deg IDAG, i morgen er det ikke sikkert du har sjansen.
10. Siste ting.. Hva i alle dager skal det være da? Hmm... ble tom for ideèr jeg. Kan vel ta en slik banal ting som utløpsdatoer da. Hehe. Jeg liker ikke å spise matvarer som har utløpsdato imorgen, idag eller kanskje gikk ut for en dag siden. Jeg bare får meg ikke til å gjøre det. Vet ikke hvorfor, men slik har jeg alltid vært. Tror jeg har en sperre en eller annen plass. Melk må ha minst 3 dager igjen. Helst en uke. Åh, nei, glem dette:p Alt så bare dumt ut når det kom svart på hvitt! haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar