søndag 31. oktober 2010

Helga!

(Siriannes verk.)

 Helga mi har vært helt amazing! Har hatt det så utrolig gøy :) Ulempen med å bo så langt fra mennesker som betyr utrolig mye, er jo det at man ikke har mulighet til å treffes så ofte. Men fordelen er jo enda bedre! Når man først møtes, så føles det så utrolig bra. Er så godt og endelig kan være sammen, og bare kose seg. Det har vært max utnyttet denne helgen hvertfall!

Både fredag og lørdag gikk stortsett til shopping, mye butikkgåing og ekstremt mye latter :) Utrolig hvor mange rare mennesker man kan se, bare man tar seg tid til å se godt etter. Jeg fikk hvertfall kjøpt 4 julegaver tror jeg. Ikke verst bare det! Synes det er så rart å tenke på at det er under to månender til jul. Tida har gått så ufattelig fort. Men jeg gleder meg veldig mye til å kjøpe inn masse rødt! :) Røde duker, gardiner, nisser, julestjerne, julestake, familie, god mat, godteri, ååh, er så fint med jul. Hvit jul, vel og merke:)


Åj, nå kom jeg visst litt bort fra det jeg egentlig snakket om.. Men ja, helga! Natt til idag tok kaka. Tror aldri jeg har ledd så sinnsykt mye for noe så utrolig lite før egentlig. Det hele startet med at vi skulle se Paranormal Activity 2. (U)heldigvis virket ikke versjonen vi lastet ned, så vi gikk heller for å legge oss. Var jo veldig trøtte.......heeelt til vi fikk hodene på puta, da var vi ikke så trøtt lengre?! Vi lå og pratet og pratet, leeeenge. Pluteslig var klokken 2. Vi pratet litt til, og plutselig var klokka 2, IGJEN?:P Vi pratet bubbel og særiøst om en annen. Plutselig kom vi til et punkt hvor alt bare var hysterisk morsomt. Ikke at jeg skjønner nå hva som var så ekstremt morsomt. Men vi lo hvertfall så tårene trilla! Jeg hadde vondt i magen:P

Offf... For å gjøre noe veldig, veldig langt til noe kort kan jeg oppsummere med noen ord. Latter, latterkrampe, smil, butikker, shopping, taxikjøring, god mat, jenteprat, mer prat, særiøs prat og usæriøs prat! Perfeeekt helg i mine øyne:)


Gammelt bilde av meg, Sandra og Sirianne:) Savner det båndet vi en gang hadde.

(Skal få lagt over alle bildene mine på skolepc'en snart. Blir mye enklere å finne bildet til innleggene da)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar