søndag 31. oktober 2010

Dag 5 og 6

Siden helga har gått i ett, har jeg ikke hatt tid til å poste utfordringene. Derfor får dere heller dag 5 og 6 i samme innlegg.

Men først, seee. Fantastisk oppfinnelse ;)


Dag 5- 10 ønsker

1. Rettferdighet i verden
2. Ønsker meg en god utdannelse. Og at jeg skal trives med den utdannelsen jeg velger.
3. Ønsker å  reise rundt i verden og oppleve nye ting
4. Ønsker å vinne i lotto, bygge drømmehuset mitt og bo der lykkelig sammen med familien min. Den skal forhåpentligvis bestå av mann, og en eller to barn.
5. Ønsker å kunne forandre verden
6. Ønsker å oppnå noe stort. F.eks å finne opp en kreftbehandlig hadde ikke vært å forakte.
7. Ønsker at verken jeg eller mennesker nær meg skal oppleve sykdom. Ønsker at alle rundt meg skal ha det bra. 
8. Ønsker å alltid være der for gumorjenta mi. Ønsker å bestandig ha muligheten til å stille opp for henne, og hjelpe henne på alle mulige måter. Er så utrolig glad i den lille skapningen min :)
9. Ønsker at barna mine skal være friske og få en god og uforglemmelig oppvekst sammen med en mamma og pappa som bor sammen og elsker hverandre, når den tid kommer.
10. Og siste ønske... hmm.. Ønsker at jeg bestandig skal kunne stå for mine meninger og det jeg sier. Ønsker at jeg kun skal forandre meg til det bedre og at jeg aldri lar meg bli påvirket av andre.


Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten
Nå kan jeg vel strengt tatt leve uten de fleste gjenstander. Alt jeg trenger for å ha det bra er vel mat, vann, venner, familie og kjærlighet. Men hvis jeg skal påpeke 10 gjenstander jeg ikke vil leve uten i hverdagen må det bli:

1. Dataen og mobilen
2. Pengboken og bankkortet
3. Senga og dyna mi
4. Klær. Jakker, bukser, gensrer og sko.
5. Kameraet
6. TV
7. Biler. Kjipt å måtte gå overalt?!:P
8. LESTER!! :*
9. Fly. Alltid kjekt å kunne reise. Ville vært kjedelig uten fly i verden.
10. GODTERI! Bare fordi det er godt av og til.

Og tilslutt.. Se fine giraffen jeg plutselig oppdaget på pizzatallerkenen i helga. Ganske søt!

1 kommentar: