mandag 25. oktober 2010

Never, ever the same.

"Some people comes into our lives, but leaves just at the same time. Others stays for a while, make footprints in our hearts and we are never, ever the same."
Dedikert til min beste venn, Sirianne :* 



Vil du skal vite at du betyr så uendelig mye mer enn du tror. Gjennom tykt og tynt:) Du er den som backer meg opp, og gir meg et spark når jeg virkelig trenger det. Du er den som får meg til å se ting fra et annet ståsted når jeg har kjørt meg fast. Du er den jeg vet alltid vil ta telefonen om det skulle være noe. Du er den jeg kan være helt stille med, slappe av med, men samtidig oppnå så mye. Så ulik, men samtidig så lik. Du er ærlig med meg. Du er den jeg vet alltid har plass til meg. Og du er den, med den familien som alltid tar godt imot meg, og ber meg føle meg som hjemme. Om bare ord kunne ha beskrevet hvor utrolig takknemlig jeg er for å ha deg.
Bildet sier mer en tusen ord ;* Ble dette i mangel på bilder fra pcn hjemme..



3 kommentarer:

  1. tnååh, æ må jo gråte !
    så fantastisk utruli du e ida'en min! <3
    trængte verkeli deinn oppmuntringa i dag <3
    love you hon ;*

    SvarSlett