tirsdag 2. november 2010

Dag 8

10 av dine favorittsanger

Tough one. Vet ærlig talt ikke hva som er favorittsangene mine. Liker en god blanding av alt egentlig. Men om jeg skulle nevne 10 sanger, så må det bli sanger jeg forbinder med gode minner eller som har gjort et inntrykk på meg. Det skal jeg vel klare å skrible ned? Vel, får prøve:) Helt tilfeldig hvilken sang som havner hvor! Har ingen "nr 1 yndlingssang". Det er alt fra uke til uke.

1. Concrete Angel- Martina McBride

2. Wish I could keep you much longer- Akon

3. Don't let it go to your head- Jordin Sparks

4. Nordaførr- RSP og Thomaz

5. Knockout- Lil Wayne

6. 9 crimes- Damien

7. Your loves a drug- Leighton Meester

8. Hey you- Soda

9. I got you - Leona Lewis

10.  Speechless- Lady Gaga


Hehe, kunne visst godt klart å ta me tre-fire til ser jeg. Men det får holde. Av en eller annen grunn har jeg stortsett bare nevnt litt gamle sanger. Men det er vel der minnene sitter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar