mandag 15. november 2010

*ekskvis mi*

 Søt? Ja, ganske:)

Hærrefred.. glemmer helt av bloggen jeg. Føler liksom ikke at jeg har noe spesielt å skrive om. Hva er interessant å lese om liksom? Kom gjerne med innspill om hva jeg kan skrive om:)

Ellers, hva har skjedd siste dagene? Tja, tjo, ingenting spesielt:P Jeg er utplassert på sykehuset! Og jeg STORTRIVES. Er så utrolig givende. Lærer så mye hver eneste dag. Har fått mange gode tilbakemeldinger på at pasienter er fornøyd med jobben jeg gjør.


Er for tiden utplassert på EKG'en:) Der har jeg lært hvordan og hvor man skal sette på elektrodene, hvordan jeg skriver inn pasienter på maskinene, hvordan jeg skriver ut resultat, har lært å ta peacemakker kontroller, spirometri, arbeidsekg and so on! Ser du? Jeg sa jo jeg har lært utrolig mye :D


Slik ser en ekg utskrift ut;) EKG, for de som ikke visste det er noe som måler hjertefrekvensen din:)


Eksempel på hvor man skal plassere ekg elektrodene:) Fra fjerde ribbein!

Er enda fire uker igjen. Og hva jeg skal gjøre resten av tiden vet jeg ikke helt. Får se :) Håper hvertfall på at jeg får lært enda mer! Kan ikke si jeg er blitt særlig mer trygg på hva jeg vil bli, men har hvertfall funnet ut at jeg ikke vil arbeide med gamle mennesker. Og det er jo positivt det?! Hvertfall ett skritt nærmere et svar:)

Ellers? Nei, jeg vet ikke helt. Allers? hehe.. Neida, joda. Såå, tenkte jeg skulle legge med noen helt randomme bilder. Får se hva jeg føler for å dele med dere :)



Åå, savn <3


Spøkelsessandra!










Hehehehe


Fin sa du? JA, jeg vet :D

Åj, åj, åjåjåjåjå


hahaha, enda mer åj:D


Tarzan-sandra


Rafting! SÅ UTROLIG GØY! Har du prøvd det?
Jeg personlig hadde litt uflaks denne turen, datt over bord 3 ganger:p Fikk lettere panikk de siste gangene, trodde jeg skulle dø, og at ingen ville klare å få meg ombord igjen, men joda, jeg lever jeg:) hehe, minner!


Mine raftekompiser!


Kvelds? Frokost? Nei kvelds.. eller nei, froksost! Definitivt. Bare å se på morgentrynene! hehehe





Hehe, alle er liksom opptatt med noe på bildet over. Høydeparken!



Hjemreise.. Vi hadde vært på tivoli, om dere ikke skjønte det :D



OG NÅR SKAL JEG LÆRE MEG Å PAKKE????
Herregud.. blir flau.. Må BESTANDIG sette meg på kofferten for å få den igjen. Dette intet untak!

Ja, da ble det litt bilder da.. Kun fra klasseturen i 10ende vel og merke. Merker jeg savner den tiden ekstremt masse:)

1 kommentar: