søndag 7. november 2010

Dag 13(ehe, 10)

(Kommer ikke bilder i dette innlegget. Orker ikke lete frem passenede idag. Er så trøtt. Skal heller lage et innlegg med masse bilde senere:)

Åj, dagene har rett og slett bare flydd forbi. Best som klokken er 4, så er den plutselig halv 12 og leggetid?! Hva skjer egentlig med timene i døynet? Jeg sverger hvertfall til teorien som sier det at dagene frem til 2012 faktisk går raskere. Hvorfor hadde jeg da jeg var 6-7-8-9 år bestandig heeeeele ettermiddagen på å gjøre akkurat hva jeg ville, mens barna idag klager på at tiden går så fort? Det er ikke bare for voksne tida går fort, så da må det vel ligge noe i det? Ja, det tror jeg helt klart at det gjør! Blir spennende å se når 2012 har passert, for å se om man føler tiden går litt saktere da:)

Men, nå har jeg omsider fått lagt inn alle bildene mine på skolepc'en og. Haha, utrolig masse forskjellig der ja. Liker ikke se tilbake på bilder fra 7-8-9 klasse, fordi jeg skjemmes over hvordan jeg så ut. Men kjekt å se tilbake på. Minner meg om hvor mye jeg faktisk setter pris på livet mitt akkurat nå.

Må vel ta siste dag på utfordringen og. Dag 10- 10 siste ord.

1. Forget the risk and take the fall, if it's what you want then it's worth it all.
2. Gleder meg utrolig mye til det blir ordentlig snø ute. Er så utrolig koselig:) Elsker det! Men så der det bestandig veldig fint når sommeren melder sin ankomst igjen og!
3. Har vært villig til å gjøre litt av hvert for å framskyndet 18 årsdagen min. Er så ufattelig uttålmodig nå at det er ingen som aner!! Har lyst på lappen og bilen min. Vil være uavhengig av andre mennesker. Vil klare meg selv, og gjøre AKKURAT hva jeg vil, AKKURAT når det passer meg. Slippe å vente på andre, bare dra når jeg føler for det. AAAH, JEG TROR SÆRIØST IKKE JEG KLARER Å VENTE!!!!
4. Peanuttkake er min favorittkake.
5. Jeg ønsker å fremstå som bestemt. Men er egentlig veldig ubesluttsom av meg, hvertfall inni meg. Jeg vet hva jeg vil, det gjør jeg. Men ofte er det alle tingene på en gang ;) Da blir det litt tricky.
6. Har sinnsykt lyst å stripe håret mitt lyst igjen. Vil prøve å se hvordan jeg ser ut med blondt hår idag. Men har en sperre i hodet mitt som sier jeg ikke skal gjøre det. Etter at jeg fikk det mørke håret har endret så utrolig mye med meg. Tror rett og slett jeg er redd alt skal felle tilbake slik det var før.
7. Savner ungdomsskoletiden litt egentlig. Ikke det å være på ungdomsskolen, men alt det sosiale. Samholdet oss i klassen mellom:) Har mistet kontakten med så utrolig mange. Og det er synd.
8. Jeg elsker å sove. Spesielt når jeg egentlig ikke kan;) Ellers gjør det ingenting å stå opp. Men når jeg vet jeg gjøre noe vil jeg bare ligge. Skal jeg ingenting, og vet jeg kan bare stå opp å slappe av, da står jeg gjerne opp:P
9. Var en gang flink til å synge. Har bestandig elsket å synge. Men så slutta jeg, ble så lei. Nå angrer jeg sinnsykt mye. Har mistet sangstemmen min. Savner å synge.
10. Skulle ønske jeg kunne spille skikkelig gitar. Det å kunne alle grep, spille rett av noter osv. Før jeg dør skal jeg ha lært meg å spille gitar og piano. Og visste du at jeg har spist(eeeh nei, spilt) fiolin? Ble lei det og, så slutta. Fy søren så mye jeg angrer på! Fiolin skal jeg også lære meg igjen!

Sånn, det var det ferdig:) NÅÅÅ skal jeg gå å legge meg. Forhåpentligvis er dyna god og varm nå;) Fint å drøye han til det lengste, slik at jeg slipper legge meg i en kald seng. GODNATT :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar